A socially-conscious ensemble drama inspired by the news of an actual 2013 prostitution club bust involving the elderly. Directed and written by Sotoyama Bunji, who made his feature film debut with Sansan.
Tokioka Shigeo (Watanabe Tetsu), a lonely man who has lost his wife, sees a three-line ad for a club in the newspaper that reads, "Tea drinking friends wanted". Sasaki Mana (Okamoto Rei) along with a group of youngsters runs the club, which is actually a prostitution business specializing in arranging appointments for call girls who are over sixty-five years old.