The first documentary film by Mishima Yukiko, known for her films Dear Etranger and Red.
A "state of emergency" was declared on April 7, 2020 as a countermeasure against the new coronavirus, and life changed completely. At dawn on 22 April, Mishima's birthday, a woman's distant cry triggered the idea of documenting the coronavirus pandemic experience. 20 actors filmed their experiences during this period and Mishima assembled the footage into a documentary film.