Drama that reunites Bread of Happiness director Mishima Yukiko and actor Oizumi Yo. Depicts the relationships between brothers who run a small winery and the people around them, set against the lush natural environment of Sorachi, Hokkaido.
Ao (Oizumi) and Roku (Sometani Shota) are brothers living on a farm in Sorachi, Hokkaido. The older brother Ao grows Pinot Noir grapes, and goes through extensive trial and error as he tries to make the wine of his dreams. One day, a traveller named Erika (Ando Yuko) shows up.