Feature film directorial debut from film and voice actress Sangoumi Midori. She plays the lead in this drama about the struggles of a woman with Asperger syndrome.
At the one-year memorial for her mother's death, 45-year-old Kusunoki Kazuha is distraught when her uncle asks if she plans to have children. She had a miscarriage and has reservations about having children, and she also worries about her own Asperger syndrome. When she is advised to try adoption, a rift develops with her husband, who seems to want kids.