Follow the Light director Narita Yoichi brings Shiomi Natsue's same-named novel to the silver screen. Vividly portrays romance in the life of a high school girl who has traveled back in time to 1945 Japan.
Yuri (Fukuhara Haruka) runs away from home after getting into a fight with her mother. She ends up spending the night in an old WWII bomb shelter and awakens to find herself in June 1945 Japan. She meets Akira (Mizukami Koji), and is charmed by his sincerity and kindness in helping her out. But, he is a kamikaze pilot soon to be sent on a deadly mission.