Coming-of-age film depicting the wavering emotions of a woman in her twenties whose dreams have been dashed. Directed, written and edited by Yoshino Ryuhei, whose Akaboshi and Spring, Has Come were screened at the Tokyo International Film Festival.
Oishi Marika (Minakami Kyoka) and Sudo Rei (Nomoto Sora), both retired idols, are called upon to attend the graduation concert of Fanfare leader Nishio Yuna (Kitano Ai). Marika and Rei were founding members of Fanfare, and after Yuna's graduation, the three of them start interacting with each other again.