Road film about a single dad and his daughter traveling from Hiroshima to Tokyo in search of a place to live. Director Yoshino Ryohei, whose film Akaboshi was selected for the Japanese Eyes section of the 25th Tokyo International Film Festival, handles the direction, screenplay, and editing.
Riko (Ishii Anna) is going to college in Tokyo this spring and travels from Hiroshima to Tokyo with her father Hajime (Yanagiya Kyotaro) to find a place for her to live. They enjoy their family trip, but Hajime begins to feel pangs of sadness at the prospect of being separated from his daughter.