A film adaptation of Mutsuki Jun's manga of the same title about a young man devoted to DTM (desktop music). Directed by Kazama Hiroki, director of the TV drama "Silent," which became a social phenomenon in Japan.
Kiyosumi (Kawanishi Takumi) plays music as a hobby while working as a caretaker of an apartment building. One day, Ushio (Sakurada Hiyori), who lives in the same apartment building and is attracted to Kiyosumi's music, approaches him. Eventually, his serene world begins to change when Ushio posts his music on social networking sites.