The first feature film version of the variety show "Run for Money," which began broadcasting on the Fuji TV network in 2004. The game, in which players must elude pursuers called "hunters" to win the prize money, is dramatized with members of the vocal bands JO1 and FANTASTICS in the cast.
Yamato (Kawanishi Takumi), Eijiro (Nakajima Sota), and other rivals on the same track and field team went their separate ways after graduating from high school. The six men reunite when they receive an invitation to participate in "On the Run," a game with total prize money of 100 million yen.