This unusual drama shot in black and white depicts humans living in a devastated world where language has ceased to exist. Nagao Gen directs his second feature film after Itsuka no futari.
A woman (Wada Misa) lives off the land in an abandon building. She thrives in her primitive existence, bartering the food she hunts with a trader (Terada Minori) and dealing with assaults from a bandit (Nishina Takashi) who wants her body and food. Then she brings home a young man (Hiba Daiki) caught in a trap and they begin living together.