Drama marking the sixth feature film from poet-cum-director Fukuma Kenji. The film uses both fantasy and realism in exploring how to live after your dreams have been lost, through the life of a woman who has been widowed.
In a lonely spot in the Tokyo suburbs a guy dies of a heart attack. His name is Shinya (Eto Shuhei) and he sold used books online. His wife (Wada Misa) reads the notebook he left behind, and every so often she feels his presence at her side.