Fantasy drama about the undulating emotions of a 20-year-old girl. Interweaves a tale that blurs dreams and reality, composed of interviews, poetry, and dance. Director Fukuma Kenji is also active as a poet.
Yuki (Kohara Saori), a 20-year-old living by herself in Tokyo, happens upon a poetry reading by poetess Fuzuki Yumi. After that, Yuki loses sight of her purpose in life. In the process, another Yuki (Kawano Makiko) appears before her.