This fantasy starring newcomer Makise Rino brings a new twist to the "pop star as heroine" genre. Directed by Somai Shinji, who was recognized for his definitive take on idol films.
Campaign girl Yu (Makise Riho) dies in a traffic accident. Upon arriving in heaven, she tricks the death god Cricket (Shofukutei Tsurube) into returning to earth and finds ad agency rep Fumio (Nakai Kiichi). Yu has no place to go, so Fumio takes her in and has to deal with the aftermath of her death.