In this unabashed crowd-pleaser, NOGAWA Yumiko plays the curvaceous Tsuyuko, a young woman from a poor household who falls in love with Akira, the heir to a factory. Fed up with her hometown, she leaves for the city where she finds work in a nightclub and subsequent success as a model. While fending off the solicitations of her ardent admirers, she runs into Akira again, who appears down on his luck. Nogawa's stellar performance as the uninhibited, spirited heroine brings a levity to the film at odds with its occasionally bleak subject matter. The "Kawachi" of the title refers to a region situated in what is now modern-day Osaka.