A gang of eight competitive hired killers is thrown for a loop by the appearance of a young marksman who outclasses them all. Responding to a sudden request from Shochiku, Shinoda co-wrote the script – a parody of Nikkatsu's popular gun-blazing action films – in less than a week together with playwright TERAYAMA Shuji, who would later also go on to direct experimental films. The resulting film is a vibrant comedy bursting with colorful fashion and populated by a motley crew of idiosyncratic assassins. Shinoda himself described the work as "a forerunner of Japanese film pop art."