Film adaptation of the true-life novel of the same name by former SDN48 member Oki Akiko. Directed by Akiyama Mayu, an up-and-coming filmmaker who has garnered attention for such films as Rent a Friend and Early Dawn Colored Weekend.
Former idol Akiko (Fukagawa Mai) is on her way to work one day when her legs suddenly stop moving at the station. However, if she leaves the company due to a mental breakdown, she will not be able to cope financially. Then, a friend offers her a place to live with Sasapon (Iura Arata), a 56-year-old who lives alone in a house in Tokyo.