Unorthodox drama directed by Ogigami Naoko, known for Close-knit and Ripples, starring KinKi Kids member Domoto Tsuyoshi.
Art school grad Sawada (Domoto Tsuyoshi) fails to make a living as an artist and works as an assistant to a contemporary artist. He has lost the will to launch his own career and performs his tasks with indifference, but loses his job after hurting his arm during his commute. At home he draws a circle, guided by a single ant on the floor, and soon his life comes to be invaded by circles...