Human drama that presents modern social issues such as new religions, discrimination against people with disabilities, and distress among women. Written and directed by Ogigami Naoko with a touch of black humor.
Sudo Yoriko (Tsutsui Mariko), a believer in a new religion called the Green Life Society, lives a peaceful life on her own. However, her husband Osamu (Mitsuishi Ken), who disappeared leaving her to care for his father, suddenly returns home. Also, various other hardships befall her, such as her son Takuya (Isomura Hayato) bringing home his disabled lover as a marriage partner, and needing help with expensive medical bills.