Documentary about ALS patient Muto Masatane and his wife Yuko. Captures their day-to-day lives challenging the limits of the disease.
Muto landed a job at a big ad agency and was sailing full speed ahead in life. But at age 27 he was diagnosed with ALS, a progressive disease that gradually takes away all muscle control. He was devastated at first, but then began raising awareness about the disease and using technology to improve the lives of future ALS patients.