A science fiction coming-of-age film, is the first production from "TOEI VIDEO NEW CINEMA FACTORY," a project to discover new talent launched by Toei Video. Directed and written by Nakamura Kiichiro, whose many short films have received acclaim both domestically and internationally.
Seventeen-year-olds Itsuki (Aoki Yuzu) and Ena (Sakanoue Akane), who have become members of a school's cultural festival committee, meet up in a classroom during summer vacation. Then, for some reason, they keep returning to point where the meetings 1pm starting time. Only Itsuki realizes that it is a strange time loop and she struggles to escape.