Director Tsutsumi Yukihiko adapts Naoki Prize-winning author Yuzuki Asako's same-named novel about revenge exacted by "the most unfortunate debut author in literary history."
Kayoko (Non) is an unfortunate rookie writer who wins a newcomer's award but misses out on her splendid debut and publishing opportunities due to harsh criticism from veteran author Higashijujo (Takito Kenichi). "I can't let this grudge go." With this thought in mind, Kayoko stays at her dream lodging, the Mountaintop Hotel, only to discover that Higashijujo is staying in the room right above hers.