A mystery that depicts the 13 days from the production announcement press conference by the seven actors taking on a new Shakespeare play to the final rehearsal. The director is Tsutsumi Yukihiko, who has directed many hit works.
TROUPE SEVEN, a seven-member theater troupe that is extremely popular among young people, is about to welcome a new member, Yamai (Miura Kairi), in preparation for the performance of their new play "Shakespeare Legends". Suddenly, their charismatic leader Soga dies, and the wheels of destiny begin to spin out of kilter.