Sequel to the hero action film featuring the idol group Kanjani Eight. Helmed once again by Tsutsumi Yukihiko, known for the "SPEC" and "TRICK" series. Depicts the Eight Rangers as they grapple with mysterious disappearances.
A feature film based on popular character shows performed by male idol group Kanjani Eight at their concerts, and directed by Tsutsumi Yukihiko (the 20th Century Boys series). It follows the struggles of seven heroes who take a stand against terroris...