This film commemorates the 20th anniversary of the first issue of the fashion and culture magazine "NYLON JAPAN". Directed by Ugana Kenichi, whose works include Visitors: Complete Edition.
One day, while Seiya (Hyodo Katsumi) is on the roof of a building, a creature he had never seen before, with shaggy emerald blue hair, falls from the sky. The creature claims that it and its friends have come to wipe out humanity. However, through conversations with the humans they meet, they begin to understand each other a little better...