Fantasy drama spun with a unique sensibility and anti-war theme by director Ugana Kenichi (Extraneous Matter - The Complete Version and Love Will Tear Us Apart), who has garnered attention at numerous international film festivals.
Childhood friends Mana, Nanami and Yuka live in a cabin in the forest, wearing brightly colored clothes and surrounded by their favorite drinks and music. Then one day, they hear the sound of a loud airplane approaching and see a Self-Defense Force member shouting "Hurry up and run".