Feature film adaptation of the short film Visitors, which was screened at more than 20 film festivals worldwide, including the Porto International Film Festival. Director Ugana Kenichi is the director of this horror action drama that pays respectful homage to the greats of the horror world.
Haruka, Nana and Takanori visit the home of Souta, a band member they have lost contact with, only to find that the windows are covered with newspaper, creating an eerie atmosphere. Nana, guided by a mysterious force, removes the newspaper pasted at the back of the room and opens a door to another world.