An unusual ensemble drama from director Ugana Kenichi, whose diverse genre works include The Empty Flower Pot and Rolling Marbles. The film had its world premiere at the 41st Brussels International Fantastic Film Festival.
Ever since Mashita Wakaba (Kubota Sayu), who lives in the countryside, saves her classmate Kobayashi Koki (Aoki Yuzu) from being bullied when they were in primary school, people connected to her have been killed one after another. Wakaba eventually discovers the identity of the murderer and learns about "true love"...