Monster screenplay writer Sakamoto Yuji and Last Mile director Tsukahara Ayuko team up for this original love story.
In her 15th year of marriage, Kanna's (Matsu Takako) husband Kakeru dies in an accident. Just as she embarks on a new chapter in life, she acquires the ability to time travel. In the past she returns to, she finds Kakeru (Matsumura Hokuto) as he was right before meeting her. Kanna falls in love with the young Kakeru all over again and tries to save him from the fatal accident 15 years into the future.