Feature film sequel to the TV drama that aired in 2019. Tsukahara Ayuko returns to the director's chair for this passionate drama about adults pursuing their dreams.
Chef Obana (Kimura Takuya) joins Hayami (Suzuki Kyoka) to launch a new restaurant called Grand Maison Paris in Paris, France, and they strive to become the first Asians to earn three Michelin stars. One day, he promises his former mentor that if they don't get three stars in the next Michelin guide, he'll quit the restaurant and leave France.