Based on the Korean film The Terror Live, this suspense film incorporates its own original ideas. Directed and written by Watanabe Kazutaka, who made his debut as a film director with Rohan at the Louvre.
Orimoto (Abe Hiroshi) is an anchor news person who has been dropped from "Showtime 7," a news program that airs at 7 pm. He is a shell of his former self, but when the perpetrator of a terrorist bombing appoints him as a negotiator, he begins an "exclusive live broadcast" in an attempt to get his career back on track. However, it is revealed that a bomb has been planted inside the studio...