First film adaptation for the "Thus Spoke Rohan Kishibe" series, a spin-off from Araki Hirohiko's popular comic "JoJo's Bizarre Adventure." Suspense with an original storyline for the film.
Manga artist Kishibe Rohan (Takahashi Issey) is at a Venetian church, where he hears a horrifying confession from a masked man: he killed a homeless man by mistake, and is cursed. Rohan becomes obsessed with this bizarre divulgence and decides to use his supernatural power, which allows him to read a person's memories and experiences like a book.