Based on the original story of the same title by Fujimoto Tatsuki, a manga artist known for his "Chainsaw Man" and other works. Director Oshiyama Kiyotaka has adapted the story into an animated feature film.
Fujino (Kawai Yumi), a fourth-grader who writes a series of four-frame manga in the school newspaper, one day sees another four-frame manga by her classmate Kyomoto (Yoshida Mizuki), who does not attend school, and is astonished by her drawing ability. Amazed at the difference, Fujino gives up on drawing manga. However, on the day she graduates from elementary school, Kyomoto, meeting her for the first time, tells her that she had always been a fan of her work.