A social drama based on an incident involving a girl that happened in Japan during the coronavirus pandemic, brought together by director Irie Yu of AI Amok and the staff of PLAN75.
Twenty-one-year-old Ann (Kawai Yumi), who has been beaten by her mother and forced into prostitution, meets an unusual detective named Tatara (Sato Jiro) during an interrogation on charges of methamphetamine use. Ann gradually opens up to Tatara, who helps her find a job without asking for anything in return and accepts her as she is, but...