The third entry in the 8,000 Miles series, which launched director Irie Yu's career when the first installment won the Yubari International Fantastic Film Festival's Grand Prix. Highlights are the series' first live performance scenes, and a massive outdoor music festival scene shot in one long take. After moving to Tokyo, former Sho-Gung member Mighty (Okuno Eita) gets into trouble and flees to Tochigi. He quits rapping, and ekes out a living through illegal schemes. Eventually, at a local music festival, the fates of Mighty and several others collide.