A coming of age film from Director Irie Yu, recipient of the New Director's Award from the Directors Guild of Japan. This film is the sequel to 8000 MILES: SR Saitama's Rapper (SR Saitama no Rapper), which won the Yubari International Fantastic Film Festival 2009 Off-Theater Competition Grand Prix and recorded an unprecedented audience turnout for an independent film. Ayumi (Yamada Maho) formed a five-girl rap group named "B-hack" back in her high-school days. Now, she works at her family's konjak store. Regaining her half-forgotten rapper spirit, she decides to get the group back together to pull off a live comeback show.