Original feature-length animation directed by Yamada Naoko, known for "K-ON!" and "A Silent Voice".
Totsuko (Suzukawa Sayu) is a high school student who sees people as "colors." She forms a band with her classmate Kimi (Takaishi Akari), who emits a beautiful color, and Rui (Kido Taisei), a music-lover they meet at a used bookstore. They each harbor secrets but begin to open up through music, and feelings of friendship and hints of romance start to bloom.