Sequel to the TV anime "Tamako Market" produced by Kyoto Animation. Lighthearted depiction of the ordinary but luminous everyday life of a mochi shop's daughter, highlighting her love with a childhood friend. Reunites the principal staff from the major hit K-ON! MOVIE, including director Yamada Naoko.
Now in her final year in high school, Tamako (voice: Suzaki Aya) is surprised to learn that her friends are giving serious thought to their future plans. And her childhood friend Mochizo (voice: Tamaru Atsushi) has a crush on her, and is steeling himself for a major decision of his own.