Theatrical release for the Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba TV series featuring a complete music remix and 4K upscale of the Swordsmith Village Arc's final episode and first episode of the Hashira Training Arc that aired from May 2024. The film was screened worldwide in over 145 countries and regions.
Kamado Tanjiro (Hanae Natsuki) is a boy who joins the Demon Slayer Corps to turn his sister Nezuko back into a human after demons kill their family. The Demon Slayer Corps members embark on intensive Hashira Training in preparation for the final battle against their arch-enemy Kibutsuji Muzan (Hashira Training Arc).