A mystery film adapted from the best-selling novel based on YouTube videos written by video creator Uketsu. The film was the winner of the Special Jury Prize at the 44th Porto International Film Festival.
Amamiya (Mamiya Shotaro), a YouTuber specializing in the occult who goes by the name "Rain Man," is asked by his manager for advice about the "strange" layout of a certain house. He teams up with mystery-loving architect Kurihara (Sato Jiro) and begins to unravel the mystery of the puzzling floor plan.