Ensemble film from screenplay writer Kosawa Ryota and director Ishikawa Junichi of the popular TV drama "Legal High." Hysterically funny story about romance sparked by a lie, featuring a 27-member cast including popular young actors like Matsuzaka Tori.
It's April 1st. A brilliant surgeon is treated to a pregnancy scare, an elderly couple sneaks out on a date, a kidnapper bungles a job, and parent and child reunite after 42 years of being apart. Events sparked by seven white lies miraculously intertwine to trigger an extraordinary miracle beyond all expectations.