Live-action feature film adaptation of the same-named solo project from indie game creator KOTAKE CREATE that became a global phenomenon. Helmed and scripted by Kawamura Genki, who made a splash with his debut film A Hundred Flowers and produced your name. and Monster.
The Lost Man (Ninomiya Kazunari) exits the subway turnstile and walks through a white underground corridor. There is a sign for Exit 8 overhead. However, he can't seem to reach the exit and realizes that he has been traversing the same corridor over and over.