Yazaki Hitoshi brings his unique cinematic vision to this sensitive drama about how women live, based on Yuzuki Asako's novel "Wasejo, Onna, Otoko."
Saotome Kanako (Hashimoto Ai) begins dating Nagatsuda (Nakagawa Taishi), an aspiring playwright in the drama club, after meeting him at the university entrance ceremony. Time passes and Kanako's job search results in her dream position at a major publishing company. However, she increasingly clashes with Nagatsuda, who only talks but never completes his scripts and shows no signs of wanting to graduate.