It turns out that the baby's warm home and mother were machines dressed up as wind-up dolls. The baby gets thrown out into a savage, abandoned landscape. He gets on a four-legged bike and goes on a journey where he encounters a fire child, small plants, a multi-blade fan that flies through the sky, and many enormous natural phenomena. What does the protagonist see at the end of his long journey? Short film in the omnibus Genius Party from Tekkonkinkreet's STUDIO4℃ featuring work by seven filmmakers.