Film adaptation of the same-named novel by author Yuki Shinichiro. Mystery about the unease and distortions lurking in everyday life with elements satirizing digital society brought in for the film version.
Kiriyama (Kikuchi Fuma) used to be an account executive at a top-tier trading firm, but has made his living as a building security guard ever since a double-crossing friend left him saddled with debt and wary of close relationships. However, Kirayama's life begins to move forward after the appearance of Suzuki (Ohmori Motoki), a guy with a mysterious aura who has an office in the building.