Nakano Ryota, known for Her Love Boils Bathwater and The Asadas, helms this drama about family members brought together by a brother's sudden death.
Riko (Shibasaki Ko) is a writer who gets a call from the police about her older brother's (Odagiri Joe) sudden death. She returns to Tohoku where her brother lived, and at the police station she meets her brother's ex-wife Kanako (Mitsushima Hikari) and their daughter Marina (Aoyama Himeno) for the first time in seven years, and Ryoichi (Mimoto Yota), who is temporarily in the care of child welfare services. They cremate the body, but then...