The feature-length debut by Ryota Nakano who won Best Director at the 2012 SKIP CITY INTERNATIONAL D-Cinema FESTIVAL for the film. A family drama centered around two sisters go to visit their father who left home after divorcing their mother fourteen years ago, but get caught up in an unexpectedly trying situation.
Part-time worker Hazuki (Yanagi Erisa) lives with her younger sister, high school student Koharu (Matsubara Nanoka), and their mother Sawa (Watanabe Makiko). One day they receive word that their estranged father is on his deathbed, so Sawa asks Hazuki and Koharu to visit him and take one last photo to remember him by.