Family drama based on the true story of photographer Asada Masashi, who garnered attention for his unique "Asada Family!" photo compilation featuring his own family cosplaying. Directed and scripted by Nakano Ryota of Her Love Boils Bathwater.
Masashi (Ninomiya Kazunari) won a prestigious award for photos showing his family living out their dreams through cosplay. The Great East Japan Earthquake hits just as his career as a photographer starts taking off. He heads to the disaster zone to check on the safety of families that he photographed, and witnesses for himself people who have lost their loved ones and homes.