3DCG animated feature based on the long-selling Dream Animals biscuits. The endearing animal characters make a ruckus on the big screen.
Snacks and humans live in harmony on Sweets Land. One day, Pegasus (Takaishi Akari) gets abducted by the Cotton Candy Army that aims to eradicate all snacks and rule the world. The Dream Animals have zero fighting skills but mobilize on a rescue mission to save their beloved friend.