We Made a Beautiful Bouquet scriptwriter Sakamoto Yuji and director Doi Nobuhiro reunite for this original film about the desperate unrequited love of three women whose lives are tightly interwoven.
Misaki (Hirose Suzu), Yuka (Sugisaki Hana) and Sakura (Kiyohara Kaya) live in an old house in Tokyo. The three aren't family or former classmates, but live a carefree existence thinking only of each other. However, Misaki has taken a special interest in someone, and the other two take notice.