Love story penned by prolific TV drama screenwriter Sakamoto Yuji with Tokyo 2020 as the backdrop. Directed by Doi Nobuhiro of Flying Colors and The Voice of Sin.
Mugi (Suda Masaki) and Kinu (Arimura Kasumi) first met after missing the last train at Meidaimae Station on the Keio Line in Tokyo. They bonded over their shared taste in music and films and quickly fell in love, and after college they get part-time jobs and move in together. They spend five unforgettable years of their twenties as an inseparable couple.